Stojak na przyprawy przyprawnik obrotowy 16el.
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Sokołowska 45A, 05-806 Sokołów, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.Jeśli masz pytania dotyczące produktu możesz skorzystać z:
- wysłać wiadomość e-mail na adres: info@kamille.pl
- zadzwonić pod nr tel. 881-529-188
Opis
Z pewnością nie raz każdy spotkał się z pozoru błahym problemem jakim jest porządek w przyprawach. Przez opakowanie, które łatwo się rozrywa i rozsypuje niepotrzebnie zawartość oraz brak zapachu i smaku przypraw, spowodowane nieszczelnym zamknięciem i wywietrzeniem. Dodatkowym problemem jest miejsce do składowania wszystkich przypraw, aby zajmowały mało miejsca i miały swoje stałe. Dzięki stojakowi na przyprawy pozbędziesz się tego problemu!
Elegancki stojak na przyprawy jest idealnym miejscem na przechowywanie przypraw. Dzięki szklanym słoiczkom, które są szczelnie zamykane, mamy pewność że przyprawy zachowają swoją świeżość i aromat. Zamknięcie pozwoli na położenie słoiczka w każdej pozycji, bez obawy że przyprawy się wysypią. Obrotowa podstawa pomoże w odszukaniu konkretnej przyprawy w stojaku, pomiędzy wszystkimi słoiczkami bez konieczności przesuwania przyprawnika.
ZESTAW ZAWIERA:
- OBROTOWY STOJAK NA PRZYPRAWY
- 16 ZAKRĘCANYCH POJEMNIKÓW
- 2 ARKUSZE NAKLEJEK PO 12SZT. NAZW PRZYPRAW
WŁAŚCIWOŚCI:
- stojak wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej i drewna
- pojemniki wykonane z grubego szkła
- zakręcane pokrywki stalowe zapewniają utrzymanie walorów smakowych, jak i zapachowych przechowywanych przypraw
- obrotowa podstawa - swobodny dostęp do każdego pojemnika
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Dane techniczne
Wysyłka w kartonie | Tak |
Zapakowane w karton | Tak |
Materiał główny | Stal nierdzewna |
Materiał dodatkowy | Drewno |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.